mandag den 14. maj 2012

Hvem mig?!

Hvaba? jeg må have sovet eller i hvert fald været væk et kort øjeblik.. Vågner pludselig op til en masse ustruktureret og halvfærdig bryllupsplanlægning og kalenderen er så næsvis, at den påstår at der kun er 5 og 4 dage til at vi skal stå i Kvissel kirke og sige jatak til hinanden...

Føler ligesom ikke rigtig, at jeg længere kan forsvarer at skubbe projekter i baggrunden med afslappet stemme der siger: "DEEEET skal vi nok nå, der er gooooood tid!" For næh, der er egentlig ikke sååå god tid mere. Hvem stjal tiden?! Tror godt at Julianen kan erkendes skyldig i den sag.. (Uden mulighed for at anke!) Lige nu ligger bordhæfter, kirkehæfter, beslutninger om frisure og blomster og roder rundt sammen med noget uøvet brudevals.. Hmm.. Kan man ikke bare bilde folk ind at boogie woogie er det nye brudevals?

Ej nu ikke så stresset.. Har faktisk styr på en del.. (a kind of...)

I billeder skrider det således frem:




Og lad så resten være en overraskelse :)

Ville have tabt mig før brylluppet.. meeen... det gik ikke helt efterplanen, så kommer til at ligne stor fed marengs med bingoflapper under armene.. Det er vildt øv, for på sin bryllupsdag vil man gerne være så smuk som aldrig før og når man ligner en kvindelig udgave af  Robert Dølhus, så er det ikke ordet "smuk" der ligger en først for... Men skidt pyt, må tabe mig når jeg ikke ammer mere.. Jeg skal giftes med den mand jeg elsker. Mit livs store kærlighed og det er vel i sidste ende det aller vigtigste? :)

Har måttet kommunikere med englænder ang. bordpynt til brylluppet HÆH! Ved ikke om I ved det, men mit engelsk er svarende til Å-niveau i folkeskolen.. Vil ikke engang kopiere min mail til dem herind.. Fandeme for pinligt... :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar